Digital DNA
Private Equity

Informacje prasowe

05.03.2019

Frisco.pl z wzrostem przychodów o ponad 30% w 2018 roku

Lider warszawskiego rynku e-grocery i jedyny pure-player w Polsce, supermarket Frisco.pl, znajdujący się w portfelu Funduszu MCI.TechVentures (Grupa MCI), zanotował w 2018 r. wzrost sprzedaży o 32,4 proc. do 96,53 mln zł. Łączy się on bezpośrednio z konsekwentnym powiększaniem się bazy jego aktywnych klientów, która obecnie porównywalna jest do liczby osób odwiedzających 7 hipermarketów. Czytaj więcej ›
19.02.2019

IAI wprowadza ofertę Smart CLOUD dla małych przedsiębiorstw

Od początku marca 2019 r. IAI S.A., spółka portfelowa funduszu MCI.EuroVentures i dobrze znany dostawca rozwiązań do prowadzenia sklepów internetowych przez średnich i dużych przedsiębiorców, wprowadza plan abonamentowy, który pozwoli na korzystanie z podobnych funkcjonalności również przez małe firmy.

Czytaj więcej ›
08.02.2019

MCI @WEF SUMMIT DAVOS 2019 – podsumowanie i wideo

World Economic Forum Summit in Davos, as ever, did not disappoint. Technology was present in most of the discussions, and we as MCI, were happy to pitch in. Czytaj więcej ›
04.02.2019

Brytyjski fintech MarketInvoice zyskuje 56 mln GBP nowego finansowania

  • Runda finansowania equity w wysokości 26 milionów funtów została zrealizowana przez Barclays i fundusz fintechowy Santander InnoVentures
  • Nowy inwestor Viola Credit dostarczy platformie MarketInvoice finansowania dłużnego w wysokości 30 mln funtów na wsparcie rozwiązania pożyczek dla przedsiębiorstw
  • Finansowanie zostanie przeznaczone na wzmocnienie obecności na rynku brytyjskim i uruchomienie kolejnych partnerstw
Czytaj więcej ›
04.01.2019

Nets finalizuje przejęcie dostawcy usług płatniczych online Dotpay/eCard od Funduszu MCI

  • Wszystkie wymagane organy regulacyjne zatwierdziły nabycie przez Nets spółki Dotpay/eCard od Funduszu MCI.EuroVentures.
  • Poszerzenie działalności Nets o polski rynek, szósty pod względem wielkości kraj w UE o wysokim wzroście płatności cyfrowych, wzmacnia obecność Grupy w Europie i otwiera nowe możliwości
  • Klienci Dotpay/eCard skorzystają z szerszego portfolio najnowocześniejszych rozwiązań e-commerce i zwiększonego poziomu innowacyjności.
Czytaj więcej ›