Połączenie MCI i PEM – informacje

Strategia inwestycyjna

Strategia MCI skupiona jest na inwestycjach w cyfrową gospodarkę, w obszarze Buyout (digital private equity). Historycznie, Grupa była także zaangażowana w fundusze dedykowane obszarom Private Debt, Growth i Venture Capital – fundusze te nie prowadzą nowych inwestycji, skupiając się na budowie wartości aktywów i wychodzeniu z inwestycji.

Digital disruption

MCI preferuje inwestycje w tzw. czyste modele internetowe (tzw. pure players). Największe wzrosty prognozuje dla spółek działających w segmentach: ecommerce & marketplaces, fintech & payments, software as a service, cloud computing oraz digital entertaiment.

Digital infrastructure

MCI bierze pod uwagę inwestycje w spółki działające w obszarze infrastruktury internetowej, takie jak telekomy [Fiber, 5G] i centra gromadzenia i przetwarzania danych.

Digital adaptation

MCI wspiera inwestycyjnie spółki, które po osiągnięciu wiodącej pozycji w tradycyjnej gospodarce, mają ambicje aby wspiąć się na poziom europejski i globalny poprzez procesy cyfryzacji.

Preferowane sektory: Płatności / Fintech / Insurtech / E-commerce / Marketplaces / SaaS & Software / MedTech / EduTech

 

Obecność geograficzna: Północne CEE (Polska, kraje bałtyckie, Czechy, Słowacja, Węgry, Finlandia), południowe CEE (Rumunia, Bułgaria, Słowenia, Chorwacja, Grecja), DACH (Niemcy, Austria, Szwajcaria, Włochy)