Digital DNA
Private Equity

Aktualności

Spółki z portfela MCI. TechVentures 1.0 zwyciężają w rankingu Money.pl

02.12.2015 Pobierz PDF

Czołowy portal finansowy Money.pl sporządził ranking najpopularniejszych sklepów internetowych. W kategorii „Moda”, pierwsze miejsce zdobyło Answear.com. Zwycięzcą w kategorii „Turystyka” został serwis Travelplanet.pl. W kategorii „Sklepy wielobranżowe” w zestawieniu znalazł się internetowy supermarket Frisco.pl.

Wyżej wymienione spółki należą bezpośrednio (Answear,com i Frisco.pl) lub pośrednio (Travelplanet, poprzez spółkę Invia) do portfela funduszu MCI.TechVentures 1.0.

W badaniu oceniono asortyment, informacje o produkcie, procedurę zamawiania i płatności, łatwość poruszania się po stronie w wersji standardowej i mobilnej, oferowane bonusy, jakość obsługi klienta oraz opinie klientów o poszczególnych sklepach. W rankingu wzięto pod uwagę 120 stron internetowych, z których wyróżniono 45. Kategorie, do których przypisane zostały poszczególne sklepy powstały na podstawie danych z ogólnopolskiego badania internetu Megapanel PBI/Gemius.

02.12.2015 Pobierz PDF