RB nr 12/2004 (23.03.2004)
Komisja Nadzoru FinasowegoZarząd MCI Management SA informuje, że pomimo trudnego roku dla branży doradczej Process4E zakończyło 2003 r. pozytywnym wynikiem netto.
Process4E dokonało ogromnych inwestycji w 2003 roku, dzięki którym Spółka podniosła wartość oferty usług doradczych oraz rozszerzyła ją o wysokiej klasy rozwiązania. W ofercie firmy znalazły się różnej wielkości rozwiązania CRM (Customer Relationship Management) skierowane zarówno do dużych przedsiębiorstw jak i małych i średnich firm oraz związane z nimi usługi konsultingowe. Ponadto firma zrealizowała w 2003 roku dwa nowe ważne projekty dotyczące zarządzania procesami biznesowym (BPM – Business Process Management), które w przyszłości będą miały ogromny wpływ na rozwój tego obszaru usług.
Prognoza na 2004 rok jest raczej optymistyczna. Po latach niskej popularności, rynek rozwiązań CRM w Polsce nabrał rozpędu. Klienci szukają partnerów, którzy nie tylko wdrożą oprogramowanie ale przede wszystkim dostarczą kompleksową obsługę, począwszy od analizy procesów biznesowych po zarządzanie zmianą i projektem wdrożenia. Jako jeden z pionierów w dziedzinie CRM w Polsce, Process4E ma wszystkie niezbędne atuty, aby wdrożenia rozwiązań CRM kończyły się sukcesem.
Nowa oferta firmy i ciągłe poszerzanie kompetencji są bardzo dobrze postrzegane przez klientów Spółki.