RB 17/2024 Zmiany w Radzie Nadzorczej MCI Capital ASI S.A.

Komisja Nadzoru Finasowego

Podstawa prawna: art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie – informacje bieżące i okresowe

Zarząd MCI Capital ASI S.A. (dalej: „Spółka”) informuje, że w dniu 21 czerwca 2024 roku Zwyczajne Walne Zgromadzenie Spółki:

  1. powołało Pana Grzegorza Warzochę na Członka Rady Nadzorczej na nową kadencję ze skutkiem od dnia 22 czerwca 2024 roku (włącznie),
  2. powołało Pana Marcina Kasińskiego na Członka Rady Nadzorczej na nową kadencję ze skutkiem od dnia 22 czerwca 2024 roku (włącznie),
  3. powołało Pana Andrzeja Jacaszka na Członka Rady Nadzorczej na nową kadencję ze skutkiem od dnia 22 czerwca 2024 roku (włącznie),
  4. powołało Panią Małgorzatę Adamkiewicz na Członka Rady Nadzorczej ze skutkiem od dnia 22 czerwca 2024 roku (włącznie).

Grzegorz Warzocha, Marcin Kasiński, Andrzej Jacaszek i Małgorzata Adamkiewicz nie prowadzą działalności konkurencyjnej w stosunku do MCI Capital ASI S.A., nie są wspólnikami w konkurencyjnych wobec MCI Capital ASI S.A., spółkach cywilnych lub osobowych, nie są członkami organów spółek kapitałowych, ani jakichkolwiek innych konkurencyjnych w stosunku do MCI Capital ASI S.A. osób prawnych oraz nie są wpisani do Rejestru Dłużników Niewypłacalnych prowadzonego na podstawie ustawy o KRS.

Informacje dotyczące posiadanego wykształcenia, kwalifikacji i zajmowanych wcześniej stanowisk wraz z opisem przebiegu pracy zawodowej powołanych Członków Rady Nadzorczej:

 Grzegorz Warzocha

Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie oraz stypendystą ESC Tours (Francja). W 2014 r. uzyskał stopień naukowy Doktora Nauk Ekonomicznych w dyscyplinie Finanse na Wydziale Zarządzania, Informatyki i Finansów Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Posiada uprawnienia biegłego rewidenta, dysponuje ponad trzydziestoletnią praktyką zawodową w realizacji projektów doradczych oraz badaniu sprawozdań finansowych podmiotów krajowych i zagranicznych. W latach 1993-2005 związany z polskim oddziałem Ernst&Young (obecnie EY). W latach 2005-2009 Dyrektor i Członek Zarządu Deloitte Audyt. Od roku 2009 Partner w firmie doradczej AVANTA Auditors & Advisors. Specjalizuje się w zagadnieniach związanych z planowaniem i pomiarem efektywności przedsięwzięć inwestycyjnych oraz rachunkowością przekształceń gospodarczych i przejęć. Wieloletni Członek (FCCA) Brytyjskiego Stowarzyszenia Biegłych Księgowych ACCA. Autor profesjonalnych prezentacji oraz szkoleń z zakresu sprawozdawczości finansowej i finansów przedsiębiorstw. Pracownik naukowy i wykładowca Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Członek Rady Nadzorczej MCI Capital ASI S.A., MCI Management Sp. z o.o., Fundacji „Krzyżowa” dla Porozumienia Europejskiego oraz Fundacji na rzecz Wrocławskiej Judaistyki.

Marcin Kasiński

Jest absolwentem studiów podyplomowych Politechniki Wrocławskiej i Central Connecticut State University, zdał egzamin na Kandydatów na Członków Rad Nadzorczych Spółek Skarbu Państwa. Pan Marcin Kasiński posiada blisko 30-letnie doświadczenie w obszarze finansów na rynku polskim i międzynarodowym. Był Dyrektorem Zarządzającym Banku Gospodarstwa Krajowego odpowiedzialnym za Pion Inwestycji Kapitałowych i Współpracy Międzynarodowej. W przeszłości przewodniczący Rady Nadzorczej KFK S.A. oraz wiceprzewodniczący Rady Nadzorczej PFR TFI S.A. oraz członek zarządu i komitetu doradczego funduszu Marguerite. Większość swojej kariery spędził w londyńskim city, gdzie zdobywał doświadczenie managerskie nadzorując region Europy Centralnej, Bliskiego Wschodu i Afryki m.in. w obszarze długu, inwestycji oraz relacji z klientami. Pracował dla Credit Agricole CIB, SMBC oraz Société Générale. Członek Rady Nadzorczej MCI Capital ASI S.A.

Andrzej Jacaszek

Jest absolwentem Executive Master of Business Administration, University of Minnesota, Carlson School of Management, Wydziału Nawigacyjnego Wyższej Szkoły Morskiej w Gdyni oraz Doctor of Business Administration w Polskiej Akademii Nauk. Andrzej Jacaszek od marca 2004 r. jest wykładowcą w ICAN Institute, w którym od 2005 r. pełni funkcję wiceprezesa i dyrektora zarządzającego. Specjalizuje się m.in. w zagadnieniach zarządzania strategicznego, sprzedaży, marketingu, ekonomiki przedsiębiorstwa. Członek Zarządu Bondoletta Sp. z o.o. Członek Rady Nadzorczej MCI Capital ASI S.A., IAI S.A., British Automotive Holding S.A. w upadłości, Marvipol Development S.A. W latach 2004-2005 pełnił funkcję Wiceministra Finansów RP. Pracował m.in. dla takich firm, jak: Medicover Holding BV jako Dyrektor Grupy ds. Sprzedaży i Marketingu; Norwich Union jako Country Manager of Life and Pension Operations Poland; Powszechne Towarzystwo Emerytalne Norwich Union S.A. jako Prezes Zarządu;  TUiR Warta S.A.  jako Wiceprezes Zarządu; Agros Holding S.A. jako Dyrektor Grupy ds. Sprzedaży i Marketingu; B.P.S. Consultants Poland Sp. z o.o. jako Prezes Zarządu.

dr n. med. Małgorzata Adamkiewicz

Współwłaścicielka i Przewodnicząca Rady Nadzorczej Adamed Pharma – firmy farmaceutyczno-biotechnologicznej, z którą związana jest od początku jej istnienia.

Adamed powstał dzięki polskiej myśli naukowej oraz innowacyjności. Od 2001 r. przeznaczył
ponad 2,2 mld zł na inwestycje oraz badania i rozwój. Swoje produkty oferuje w kilkudziesięciu krajach na świecie.  Jest także współwłaścicielką i członkiem zarządu Adamed Technology – spółki inwestującej w nowe rozwiązania medyczne na wczesnym etapie rozwoju

Ukończyła Akademię Medyczną w Warszawie (obecnie Warszawski Uniwersytet Medyczny). W latach 1991-2000 pracowała w Klinice Endokrynologii CMKP w Warszawie. Posiada specjalizację I i II stopnia z chorób wewnętrznych oraz endokrynologii.

W latach 2013-2015 zasiadała w Radzie Nadzorczej Banku Pekao S.A. W latach 2016-2020 była członkiem Rady Uczelni Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, Kapituły Biznesu Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Konwentu Politechniki Warszawskiej. Od 2013r. jest członkiem Rady Nadzorczej Polskiego Związku Pracodawców Przemysłu Farmaceutycznego a od 2015 r. pełni funkcję Wiceprezesa Zarządu Polskiej Rady Biznesu.

Dr n. med. Małgorzata Adamkiewicz w 2014 r. powołała Fundację Adamed, aby wspierać uzdolnioną młodzież w Polsce. Wiodącym programem Fundacji jest ADAMED SmartUP – platforma wiedzy
oraz program stypendialny. W 2023 Fundacja rozpoczęła także program „Wspierająca Szkoła”, którego celem jest budowanie wspierającego otoczenia dla młodych osób w kryzysie psychicznym.

Została odznaczona w 2013 r. Złotym Krzyżem Zasługi Prezydenta Rzeczpospolitej Polskiej, a w 2019 r. Medalem 100-lecia Odzyskania Niepodległości przyznawanym osobom zasłużonym dla polskiej gospodarki.

 

Tomasz Czechowicz – Prezes Zarządu

Ewa Ogryczak – Wiceprezes Zarządu

Data publikacji raportu: 21/06/2024 14:21