Spółka portfelowa Funduszu MCI Management S.A. -One-2-One / integrator rozwiązań m-commerce / została wyróżniona w konkursie Marketingu Bezpośredniego Złota Strzała 2003 za produkt przygotowany dla Radia Eska – dzwonki do telefonów komórkowych audycji radiowej –Gorąca Setka . Praca została nagrodzona w kategoriach „Innowacje” oraz „Marketing Bezpośredniej Reakcji”.
Organizatorem konkursu Marketingu Bezpośredniego „Złota Strzała”, organizowany do tej pory po raz siódmy jest Wydawnictwo VFP Communications ,które działa na rynku polskim od 1993 r. Podstawę jego działalności stanowi dwutygodnik Media i Marketing Polska, Dzienny Serwis MMP, Almanach Mediów i Reklamy, raporty specjalne poświęcone poszczególnym branżom: Gadżety, Drukarnie/Papier, Radio, Agencje reklamowe i domy mediowe, Outdoor, Magazyny, Dzienniki, BTL, Działy sprzedaży. Media i Marketing Polska dostarcza informacji o marketingu, reklamie i mediach. Główną grupę czytelniczą stanowią menadżerowie działów marketingu i sprzedaży dużych firm oraz koncernów międzynarodowych zajmujących się produkcją oraz dystrybucją artykułów konsumpcyjnych oraz pracownicy agencji reklamowych i przedstawiciele mediów. Ponadto wydawnictwo jest organizatorem konferencji oraz konkursów branżowych.
Celem konkursu „Złota Strzała” jest ustanowienie wysokiego standardu w dziedzinie marketingu bezpośredniego w Polsce.