Aktualności

Kolejna inwestycja Travelplanet.pl S.A.

20.01.2005 Pobierz PDF

Przygotowujące się do debiutu giełdowego Travelplanet.pl S.A. uruchomiło serwis Hotele24.pl, w bardzo perspektywicznym segmencie rynku rezerwacji hotelowych przez internet.

Hotele24.pl to kolejne przedsięwzięcie Travelplanet.pl. Firma prowadzi sprzedaż wycieczek zagranicznych za pośrednictwem swojego serwisu www.travelplanet.pl oraz biletów lotniczych poprzez www.aero.pl. Spółka również w 2004 roku wydzieliła sprzedaż bonów turystycznych pod marką TravelPass Polska.

Rezerwacja hoteli przez internet jest wiodącym i dynamicznie rozwijającym się segmentem sektora turystycznego. Szacujemy, że w roku 2005 wartość rezerwacji online hoteli w Polsce osiągnie wartość ok. 40-50 mln zł – powiedział Tomasz Moroz, Wiceprezes Spółki. Średnio, dziennie dokonywanych jest ponad 500 rezerwacji online a roczny współczynnik wzrostu rynku przekracza 50% (trend od 2002 roku).

Według Centre for Regional and Tourism Research rezerwacja hoteli przez internet jest drugim, największym sektorem turystyki online w Europie, zaraz po rezerwacji biletów lotniczych. Ten kanał dystrybucji stanowi ok. 15% wartości całego rynku turystyki online nie tylko w Europie, ale również w USA. Obrazuje to perspektywy polskiego rynku rezerwacji hoteli online oraz dynamikę jego wzrostu.

Podstawową korzyścią z rezerwacji miejsca w hotelu online jest znaczna różnica w cenie oraz dostępność systemu 24 godziny na dobę. Rezerwacja w naszym serwisie może oznaczać cenę nawet dwukrotnie niższą niż bezpośrednio w hotelu. Właśnie ten fakt oraz oszczędności klientów czynią Hotele24.pl bardzo atrakcyjnym kanałem dystrybucji usług hotelowych” – powiedział Jakub Mazur – dyrektor marketingu Travelplanet.pl.

Dzięki uruchomieniu serwisu Hotele24.pl Travelplanet.pl zajęło strategiczne pozycje w najbardziej znaczących sektorach turystyki online.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z naszych nowych przedsięwzięć powiedział Tomasz Moroz. Dowodem na to są wyniki naszego serwisu Aero.pl, który jest wiodący w swoim segmencie w Polsce, co potwierdzają niezależne źródła informacji. Podobny sukces mamy nadzieje osiągnąć w przypadku Hotele24.pl

20.01.2005 Pobierz PDF