Aktualności

iplay.pl rozpoczyna sprzedaż muzyki czołowych, światowych wykonawców

12.05.2005 Pobierz PDF

Użytkownicy serwisu iplay.pl znajdą tu piosenki i płyty takich artystów jak m.i.n: Madonna, Britney Spears, Destinys Child, Linkin Park, Green Day, Dido, Avril Lavigne, Jennifer Lopez, New Order, Morcheeba, Red Hot Chili Peppers, Prince, Seal, Faith Hill, System of a Down czy R.E.M.
Poza najnowszymi utworami w serwisie znajdują się również przeboje m.in. Phila Collinsa, Erica Claptona, Pata Matheny, Rage Against The Machine czy Tori Amos.

Katalog obejmuje muzykę nie tylko wykonawców amerykańskich i brytyjskich, lecz również artystów pochodzących z innych krajów.
Ceny utworów zagranicznych nie przekracza 3,49-3,99 zł, a polskich 1,49 zł-1,99 zł.
Kupując od razu całą płytę użytkownik otrzyma nawet do 50% rabatu.

W iplay.pl ciekawą muzykę znajdą miłośnicy nie tylko szeroko pojętej muzyki rock czy pop, ale również m.in. jazzu czy bluesa.

iplay.pl jest pierwszym, polskim serwisem muzycznym bezpośrednio współpracującym z największymi, międzynarodowymi wytwórniami płytowymi. Dzięki tej współpracy użytkownicy serwisu będą mogli kupić online muzykę najpopularniejszych światowych artystów. – powiedział Tomasz Szladowski, prezes iplay.pl

Pliki z muzyką można zapisywać na dysk, nagrywać na płyty CD oraz przegrywać na urządzenia przenośne.
Tak jak do tej pory dostępne pliki charakteryzują się wysoką jakością dźwięku i są zabezpieczone przed nielegalnym kopiowaniem technologią DRM.
Użytkownicy iplay.pl mają możliwość darmowego odsłuchiwania fragmentów wszystkich utworów jak również całych płyt.

Płatność za utwory i płyty może być realizowana nie tylko poprzez karty kredytowe (5 rodzajów), konta banków internetowych (Inteligo, mBank), ale także przelewy bezpośrednie z największych, dwunastu polskich banków (m.in. PKO BP, Pekao SA, BZ WBK, ING Bank Śląski, Lukas Bank, Citibank), poprzez SMS, kody dostępowe oraz inne dowolne przelewy lub wpłaty (np. na poczcie).

iplay.pl przygotował jednocześnie atrakcyjny program partnerski dla portali, wortali oraz serwisów internetowych, które chciałyby sprzedawać muzykę oferowaną przez iplay.pl.

Swoją ofertę iplay.pl kieruje również do artystów, którzy są zainteresowani sprzedażą swojej muzyki w tym serwisie.

Nowa wersja serwisu jest oparta o rozwiązania technologiczne holenderskiej firmy Lyzia – czołowego content agregatora i dostawcy rozwiązań DRM.
Lyzia współpracuje m.in. z countdownload.nl (SBS Broadcasting, Dania), The Music Factory (MTV Networks Corp., Stany Zjednoczone), download.nl (SanomaWSOY Corporation, Finlandia).
Obsługuje również szereg programów marketingowych opartych o muzykę cyfrową m.in. dla Nestlé (Netslé, Szwajcaria), Orange (France Telecom, Francja), North Sea Jazz Festival (Clearchannel Corp., Stany Zjednoczone).

12.05.2005 Pobierz PDF