Aktualności

Cloud Planet rozpoczął współpracę z PKO BP

11.06.2013 Pobierz PDF

Cloud Planet S.A., spółka portfelowa funduszu Helix Ventures Partners z Grupy MCI Management rozpoczęła w maju współpracę z PKO BP SA. Dzięki platformie Cloudplanet, klienci największego polskiego banku będą mieli bezpłatny 6-miesięczny dostęp do platformy księgowości online szybkafaktura.pl oraz odstęp do rekomendowanej sieci biur rachunkowych w całym kraju.

Wspólny projekt, funkcjonujący pod nazwą „Księgowość online z PKO BP” ma na celu wprowadzenie przez Bank nowej oferty pakietów usług dla małych i średnich przedsiębiorstw, chcących prowadzić swoją księgowość online. W ramach nowej oferty Banku PKO BP przedsiębiorcy mogą wybrać jeden z pakietów: Biznes Debiut 18, Biznes Rozwój, Biznes Komfort Plus, Biznes Sukces Plus. Projekt wspierany jest promocją marketingową dzięki akcjom marketingowym tj. dedykowanym ulotkom informacyjnym, czy też mailingiem do klientów, jak również sprzedażową  dzięki organizacji szkoleń doradców biznesowych w ponad 450 oddziałach PKO BP. Pierwsza faza projektu będzie trwała 6 miesięcy, do listopada 2013 roku.

– Cloud Planet jest świetnie rokującą spółką działającą na rynku usług księgowych online. Współpraca z PKO BP jest kolejnym, naturalnym etapem jej rozwoju. Dzięki nowoczesnym systemom księgowym oferowanym przez spółkę, klienci zyskają wiele nowych narzędzi ułatwiających im zarządzanie rachunkowością. Nowością na rynku  produktów dedykowanych MŚP są specjalne zestawy dla firm funkcjonujących w danej branży. Nowe pakiety biznesowe zostały przygotowane w taki sposób, aby spełniać potrzeby przedsiębiorcy na każdym etapie rozwoju firmy. – powiedział Nicolas Jedraszak, zarządzający funduszem Helix Ventures Partners FIZ

Cloud Planet (poprzednio: moje-biuro.pl SA)  to wiodący dostawca oprogramowania i narzędzi do prowadzenia firmy, w tym księgowości „w chmurze”. Spółka, działając poprzez serwis internetowy www.szybkafaktura.pl  umożliwia samodzielne prowadzenie księgowości przez Internet małym i średnim przedsiębiorstwom. Dzięki przyjaznym rozwiązaniom klient uzyskuje dostęp do platformy zapewniając tym samym wygodną komunikację z wybranym biurem rachunkowym. W praktyce, biuro rachunkowe oraz jego klient pracują na jednym systemie pomimo różnej lokalizacji, bez konieczności fizycznego dostarczania dokumentów. Zarówno biuro rachunkowe, jak i jego klienci, uzyskują dostęp do zaksięgowanych dokumentów z dowolnego komputera posiadającego dostęp do Internetu. Spółka obecnie jeszcze buduje masę krytyczną ale w 2013 r. planuje odnotować podwojenie przychodów i uruchomienie szereg nowych usług. Rok 2014 będzie najciekawszym rokiem pod względem weryfikacji potencjału tego obszaru rynku, który zdaniem spółki jest jeszcze na bardzo wczesnym etapie rozwoju.

Obecnie na rynku księgowości online poza szybkafaktura.pl jest 3 znaczących graczy, z czego dwóch ma zupełnie odmienny model biznesowy. Firmy te starają się zbudować ogólnopolskie biuro rachunkowe, podczas gdy Cloud Planet stawia na bliską współpracę z biurami rachunkowymi i na oferowaniu usług dodanych do tej grupy zawodowej. – W Polsce relacje z biurem rachunkowym są silne i nie wierzymy w jakość usług księgowych na odległość – stwierdził Krzysztof Wingert, Prezes Zarządu firmy.

Cloud Planet ma już doświadczenie w obszarze współpracy z sektorem bankowym. Jednym z dotychczasowych sukcesów tej spółki jest współpraca z Alior Bankiem. Klienci wirtualnego biura Alior Banku, głównie MŚP, korzystający z pakietu „Rachunki z pakietem usług doradczych” mogą komunikować się ze swoim biurem rachunkowym w systemie www.abcksiegowosconline.pl

11.06.2013 Pobierz PDF