Aktualności

Clix Software, czołowy dostawca oprogramowania CRM dla małych i średnich firm,wprowadza wersję OKAY CRM na telefon komórkowy

26.06.2006 Pobierz PDF

Warszawa, 26 czerwca 2006 r. – Clix Software , spółka portfelowa funduszu MCI Management SA , wprowadza na rynek nową wersję programu OKAY CRM przeznaczoną do pracy poprzez telefon komórkowy.

Nowa wersja programu umożliwia dostęp do danych zgromadzonych za pomocą OKAY CRM poprzez dowolny telefon komórkowy wyposażony w obsługę JAVY MIDP2.0. Program pracuje również na innych urządzeniach takich jak handheldy, palmtopy czy smartphony. OKAY CRM w wersji mobilnej oferuje użytkownikom:

• Wyszukiwanie kontrahentów i kontaktów (osób kontaktowych).
• Przeglądanie danych nt. kontrahentów, kontaktów, historii, zadań.
• Przeglądanie „swoich zadań”.
• Dodawanie nowego kontrahenta, kontaktu, zadania, aktywności.
• Wybieranie numeru telefonu / wysłanie SMS z poziomu aplikacji.
„Dzięki najnowszej wersji OKAY CRMa nasi użytkownicy będą mieli dostęp do swoich zasobów z dowolnego miejsca bez konieczności posiadania komputera czy laptopa. System jest łatwy w implementacji – nie wymaga konwersji danych czy budowania specjalnej infrastruktury a koszty korzystania z niego są minimalne.” – powiedział Maciej Stanusch, Prezes Zarządu Clix Software.

„Wierzymy, że nowa funkcjonalność OKAY CRM pozwoli na zwiększenie popularności oprogramowania wśród nowych użytkowników i pozytywnie wpłynie na dalszy rozwój spółki.” – powiedział Roman Cisek, dyrektor nadzorujący spółkę z ramienia funduszu MCI Management SA, 40% udziałowca Clix Software.

Więcej informacji na temat oprogramowania OKAY CRM oraz możliwość zamówienia wersji testowej OKAY CRM 1.3: www.okaycrm.com

Dodatkowych informacji udzielają:

Maciej Stanusch
Clix Software sp. z o.o.
Maciej.Stanusch@clix-software.com
tel. (22) 380 16 40
kom. (608) 550 890

Informacje nt. oprogramowania OKAY CRM:

OKAY CRM jest niezwykle łatwym w obsłudze narzędziem do zarządzania kontaktami z klientami. OKAY CRM pomaga zmniejszyć koszty jednocześnie zwiększając wydajność pracy. Pozwala średnio zaoszczędzić ¼ czasu pracowników działów obsługi klienta, marketingu i sprzedaży. Program wyposażony jest w typową dla CRM funkcjonalność umożliwiającą stworzenie kompletnej bazy wiedzy o kontrahentach (obejmującej m.in. osoby kontaktowe, dane tele-adresowe, wspólne ustalenia, historię kontaktów, dokumenty, grupowanie i kategoryzowanie), automatyzację czynności związanych z komunikacją z klientami (korespondencja seryjna, e-mailingi) oraz delegowanie i kontrolę realizacji zadań dla pracowników.

Informacje o firmie Clix Software Sp. z o.o.:

Clix Software Sp. z o.o., jest spółką portfelową grupy MCI, należy do czołowych polskich dostawców oprogramowania klasy CRM oraz modułów wspomagających CRM przeznaczonych dla małych i średnich przedsiębiorstw. Aplikacje produkowane przez Clix Software nie wymagają czasochłonnych, skomplikowanych i kosztownych procedur wdrożeniowych, dzięki czemu mogą być błyskawicznie implementowane przez użytkowników. Celem firmy jest zdobycie pozycji czołowego dostawcy aplikacji CRM w Europie Środkowo-Wschodniej. Clix Software koncentruje się na szybko rosnącym i wymagającym rynku niedrogich i łatwych w instalacji rozwiązań CRM. Oferowane przez Clix Software rozwiązanie – OKAY CRM – wspomaga małe i średnie przedsiębiorstwa w zwiększeniu efektywności sprzedaży, produktywności działań marketingowych oraz polepszeniu jakości serwisu jak i zwiększeniu lojalności klientów. Prezesem Clix Software jest ekspert z dziedziny CRM Maciej Stanusch. Korzenie Clix Software wywodzą się z firmy doradczej Process4E S.A. która specjalizuje się we wdrażaniu dużych systemów CRM. Korzystając z jej doświadczenia Clix Software w przeciągu roku stał się czołowym polskim dostawcą systemów CRM dla małych i średnich przedsiębiorstw.\”

26.06.2006 Pobierz PDF