Wearco, właściciel sklepu internetowego Answear.com, otrzymał specjalne wyróżnienie w konkursie „Młoda marka sukcesu”. Spółka została doceniona za dynamiczny rozwój na rynku polskim i ekspansję zagraniczną: od ponad roku jest obecna w Czechach i na Słowacji. Wyróżnia się również bardzo profesjonalnym marketingiem. Nagrodą w konkursie jest ufundowana przez dziennik „Rzeczpospolita”, warta 50 tys. złotych, kampania reklamowa.
Nagroda w konkursie „Młoda marka sukcesu” nie jest pierwszym trofeum spółki Answear.com. Już wcześniej była ona wielokrotnie nagradzana za swą działalność, między innymi przez branżę handlu elektronicznego E-Commerce Polska Awards 2014. Jako pierwsza polska firma w historii Answear.com został też nominowany do European E-Commerce Awards 2014 w kategorii Entrepreneurial Award. Firma ma też na koncie Certyfikat Jakości Q serwisu Opineo i Gwiazdę Jakości Obsługi.
Answear.com to spółka należąca do portfela funduszu MCI.Techventures 1.0. Jest to pierwsza multibrandowa platforma e-commerce w polskiej branży odzieżowej, posiadająca w swojej ofercie produkty ponad 200 marek z całego świata. Funkcjonuje jako połączenie sklepu internetowego i bogatej części lifestylowej, w obrębie której publikowane są sesje wizerunkowe i rekomendacje profesjonalnych stylistów.