RB nr 72/2007 (11.10.2007)
Komisja Nadzoru FinasowegoZarząd MCI Management SA informuje, że w dniu 10 października 2007 r. Spółka objęła 493 udziały o wartości nominalnej 50,00 zł w Intymna.pl Sp. z o.o. Za objęte udziały MCI zapłaci gotówką w najbliższych dniach 700.010,70 zł tj. po 1.419,90 zł za jeden udział. Zakupione udziały stanowią 33% w kapitale zakładowym spółki intymna.pl Sp. z o.o. Podpisana umowa inwestycyjna zakłada, iż po wykonaniu określonych parametrów budżetowych w latach 2008-2010 r. MCI będzie posiadała opcje doinwestowania i zwiększenie ekspozycji kapitałowej od 49% do 64%, opcje doinwestowania będą realizowane w oparciu o wycenę aktualnych wyników finansowych spółki. Warunki umowy inwestycyjnej przewidują preferencyjne warunki wyjścia z inwestycji dla MCI Management SA.
Intymna.pl jest najstarszym i największym sklepem sprzedającym bieliznę w polskim Internecie. Do lipca 2007 roku intymna.pl działała w formie Spółki Cywilnej. W ciągu 5 lat istnienia sklep osiągnął pozycję lidera w swoim segmencie. Bielizna jest najszybciej rosnącym i rozwijającym się segmentem odzieży, a udział kanału online w jej sprzedaży silnie wzrasta. Sprzedaż intymna.pl kierowana jest do klientów detalicznych (e-commerce B2C), obroty spółki za 2006 rok przekroczyły 2 mln zł. Intymna.pl planuje osiągnięcie w 2007 roku co najmniej 100% dynamiki wzrostu. Spółka ma prawie 80 tysięcy zarejestrowanych klientów, którym oferuje ponad 50 marek bielizny z różnych pułapów cenowych zarówno dla kobiet, jak i dla mężczyzn. Dodatkowo oferta wzbogacona jest o produkty komplementarne w postaci: biżuterii, perfum i kosmetyków.
Intymna.pl jest niekwestionowanym liderem rynku bielizny online. Oferuje najnowsze kolekcje, także limitowane, oraz modele i marki najchętniej kupowane przez klientów. Została uznana za sklep nr 1 w Rankingu Sklepów Internetowych Wprost i Money.pl oraz w Rankingu „Najlepsze Sklepy Internetowe Magazynu Internet 2006” w kategorii odzieżowej.
Pod adresem www.intymna.pl znaleźć można około 2 tys. towarów z bieżących kolekcji mody bieliźnianej. Zainteresowanie klientów serwisem intymna.pl stale wzrasta, obecnie średnia ilość odwiedzin strony to 1 mln miesięcznie i realizuje do 5000 zamówień każdego miesiąca. Klienci pochodzą ze 140 krajów. Silną stroną oferty jest bogaty asortyment, posiadanie marek bielizny na wyłączność oraz wysoka dostępność towaru, co zaowocowało zaufaniem tysięcy zadowolonych i lojalnych klientów.
Inwestycja w Intymna.pl idealnie wpasowuje się w strategię MCI Management SA dotyczącą kontynuacji zaangażowania inwestycyjnego Spółki w sektorach Ecommerce B2C. Ecommerce B2C jest modelem biznesowym, w którym MCI posiada bardzo bogate doświadczenie potwierdzone sukcesami w budowaniu niekwestionowanych liderów rynkowych, co przekłada się na istotna wartość dodaną do inwestycji kapitałowej MCI w Intymna.pl. Wydatki konsumentów na bieliznę w Polsce szacowane na ponad 4 mld zł rocznie, kanał internetowy jako kanał sprzedaży w fazie silnego wzrostu oraz bardzo mocna pozycja konkurencyjna Intymna.pl na rynku – to wszystko daje solidne podstawy do zbudowania istotnej masy krytycznej biznesu oraz wartości.
Inwestycja ma charakter długoterminowy. Nie występują powiązania, o których mowa w § 7 ust .6 RO. Zakupione aktywa stanowią ponad 20% kapitału zakładowego Intymna.pl Sp. z o.o. i są traktowane jako aktywa o znacznej wartości.