RB nr 31/2004 (10.05.2004)
Komisja Nadzoru FinasowegoInternetowe Biuro Podróży Travelplanet.pl S.A. sprzedało w pierwszym kwartale 2004 usługi turystyczne o wartości 2,92 mln złotych, co stanowi wzrost o ponad 307% w porównaniu do analogicznego okresu roku 2003.
Od początku swojego istnienia Travelplanet.pl utrzymuje corocznie trzycyfrowy poziom wzrostu. W pierwszym kwartale 2004 r. tendencja ta także została utrzymana, a zakładane plany przychodowe przekroczone. Oznacza to nadal dynamiczny wzrost spółki i potwierdza założenia prognozy na rok 2004, gdzie spółka planuje sprzedaż w wysokości 23 mln PLN.
Aż 88% obrotu spółki generuje sprzedaż wycieczek turystycznych. Na drugim miejscu (7,5%) znajdują się bilety lotnicze sprzedawane za pośrednictwem należącego do grupy Travelplanet.pl serwisu Aero.pl. Reklama stanowi 4,5% obrotu firmy.
W roku 2003 udało się Travelplanet.pl osiągnąć pozycję lidera wśród dystrybutorów turystyki online na polskim rynku. Celem spółki w 2004 roku jest zdobycie pozycji nr 1 wśród wszystkich multiagentów turystycznych, nie tylko tych działających online.