Comtica – spółka z portfela funduszu MCI Management SA – główny organizator World Cyber Games w Polsce koordynował finał krajowych rozgrywek, który odbył się w warszawskiej Galerii Mokotów.
W maju br. International Cyber Marketing (ICM) – światowy organizator cyberolimpiady World Cyber Games (WCG) powierzył organizację imprezy w Polsce firmie Comtica. Tegoroczna edycja WCG jest szóstą w Polsce.
„Biznes już dawno przestał traktować gry komputerowe niszowo. Ta branża generuje większe dochody niż przemysł fonograficzny, czy filmowy” – skomentował Prezes spółki Comtica – Paweł Laskowski.
Impreza okazała się wielkim sukcesem pod względem ilości graczy i zainteresowania.
W eliminacjach wzięło udział ok. 4 tys. osób, a w dniu finału WCG obejrzało ok. 40 tys. widzów. Przez cały tydzień poprzedzający finał WCG w Galerii Mokotów odbywał się tzw. Tydzień Technologiczny, na którym można było obejrzeć najnowsze produkty sponsorów
i patronów WCG, m. in. zestawy kina domowego, telewizory plazmowe, aparaty telefonii komórkowej, odtwarzacze MP3 i MP4 oraz nowości AGD, np. odkurzacze – roboty firmy Samsung.
Firma Comtica była odpowiedzialna za całościowe przeprowadzenie tegorocznych polskich eliminacji do międzynarodowego turnieju gier komputerowych World Cyber Games. Zarówno interaktywna i techniczna strona WCG 2006, jak i cała logistyka wydarzenia były powierzone Spółce. W poprzednich latach firma zajmowała się wyłącznie obsługą techniczną polskich rozgrywek WCG.
„Comtica po raz kolejny udowodniła, że potrafi zrealizować duże przedsięwzięcie multimedialno-interaktywne. Z resztą te elementy są domeną spółki także w innych projektach, które są aktualnie realizowane lub przygotowywane są do wdrożenia.” – powiedział Piotr Kłodnicki, dyrektor inwestycyjny funduszu MCI Management SA .
Do zadań spółki należało również nawiązanie współpracy ze sponsorami. Globalnym sponsorem WCG od lat jest firma Samsung, a głównym polskim sponsorem tegorocznej edycji WCG została Neostrada TP. Pozostali partnerzy WCG to: Intel, Electronic Arts, D-Link, Vobis, Bowling Center i Frag Factory. Patronat medialny nad WCG w tym roku objęły: Wirtualna Polska, Metropol, iTV, CD-Action, Gadu-Gadu, Play i Brief.
O Comtica
Comtica Sp. z o.o. to innowacyjna firma informatyczna działająca na styku technologii ( Internet – Mobile –TV ) oraz mediów. W ofercie firmy znajdują się autorskie rozwiązania do wielokanałowego zarządzania informacją ( serwisy WWW, telewizja interaktywna, rozwiązania mobilne )
Comtica Sp. z o.o. wspierana jest przez inwestorów instytucjonalnych – Nova Communications Group Polska Sp. z o.o., której spółki oferują usługi z zakresu komunikacji marketingowej oraz MCI Management SA – lidera wśród krajowych funduszy technologicznych typu Venture Capital.
Więcej informacji:
Przemysław Moraczewski
Koordynator Projektu,
Comtica
Tel.: 0 667 680 531
E-mail: przemyslaw.moraczewski@comtica.pl