Aktualności

Iplay.pl gra z Pepsi

11.05.2005 Pobierz PDF

iplay.pl dostawcą muzyki w promocji Pepsi „Twój wybór, Twoja muza”

Dzięki podpisanej umowie z Pepsi, Iplay stał się jednym z dostawcą treści w promocji „twój wybór, twoja muza”, a klienci Pepsi, którzy biorą udział w akcji mogą ściągać na swoje komputery piosenki najpopularniejszych zespołów i wykonawców takich jak Anastacia, Dido, Green Day, Shakira, Alanis Morissette, Avril Lavigne, Duran Duran, Madonna, Outkast.
Łącznie użytkownicy mają do dyspozycji piosenki o łącznej długości ponad miliona minut.
Ściągnięte pliki można odtwarzać na komputerze, przesyłać na urządzenia przenośne, a także tworzyć z nich składanki i wypalać na płyty CD.

„Z iplay.pl współpracowaliśmy już w ubiegłym roku, choć na mniejszą skalę. Dziś promocja „Twój wybór. Twoja muza.” to zaawansowana technologicznie i nowatorska mechanika połączona ze zbieraniem kodów spod żółtych promocyjnych nakrętek naszych napojów. Po założeniu osobistego konta na pepsi.pl i zasileniu go kodami spod nakrętek (w promocji są nazwane bonusami) użytkownik może wybierać dowolną z dostępnych opcji nagród muzycznych. Jedną z nich jest wspomniana już muzyka on-line od iplay.pl, a inne opcje to: dzwonki i tapety na telefon komórkowy oraz nagrody premium, z nagrodą główną – samochodem smart forfour z systemem audio na czele, a także ipodami mini, komputerami etc.”
– powiedziała Katarzyna Nawrocka, Senior Brand Manager marki Pepsi.

Promocja rozpoczęła się w maju i potrwa do końca września.

iplay.pl to pierwszy polski, legalny serwis muzyczny sprzedający muzykę w Internecie, który rozpoczął działalność na początku września 2003 roku. Od sierpnia 2004 roku serwis sprzedaje polską i zagraniczną muzykę zabezpieczoną technologią DRM. Serwis działa zgodnie z prawem, ponieważ uzyskał zgodę właścicieli praw prezentowanej przez IPLAY.pl muzyki na jej emisję i sprzedaż w Internecie.

Serwis jest notowany na liście pro-music.org promującej legalne muzyczne serwisy internetowe.
Celem projektu iplay.pl jest prezentacja polskiej oraz światowej muzyki z szeroko pojętego nurtu pop, rock oraz modern jazz. Poza znanymi wykonawcami działania serwisu obejmują również prezentację artystów mniej popularnych, lecz prezentujących wysoki poziom artystyczny, rzadziej prezentowanych na antenach radiowych czy też w telewizji.

W grudniu 2003 roku MCI Management SA kupiło większościowy pakiet udziałów w serwisie www.iplay.pl. Jest to pierwsza inwestycja firmy typu venture capital w serwis zajmujący się sprzedażą muzyki w polskim Internecie.

11.05.2005 Pobierz PDF