Spółka MCI Capital rozpoczęła prowadzenie Brand Journala dla mediów na platformie technologicznej Prowly. Na Brand Journalu, dostępnym pod adresem MCI.Prowly.com, będą publikowane wiadomości w języku angielskim dotyczące spółek z portfeli funduszy powiązanych z MCI Capital. Jedną z nich jest samo Prowly, dostarczające rozwiązanie w modelu SaaS, w które jest zaangażowany kapitałowo fundusz Internet Ventures.
Brand Journal MCI Capital ma na celu przede wszystkim wzmocnienie komunikacji skierowanej do mediów zagranicznych w zakresie spółek portfelowych, a w konsekwencji wsparcie w budowie ich wartości. Pierwsze informacje opublikowane na Brand Journalu dotyczą takich spółek jak Azimo, iZettle, Windeln czy Spark Software, operujących w jednych z najbardziej perspektywicznych z punktu widzenia MCI segmentach rynku – FinTech i e-commerce.
Prowly to CRM do działań Public Relations oraz Content Marketing dla agencji, firmowych działów komunikacji i freelancerów. Aplikacja umożliwia tworzenie interaktywnych informacji prasowych, artykułów czy postów, publikowanie ich na stronach firmowych biur prasowych oraz dystrybucję do mediów i pomiar efektów.
MCI jest zaangażowane kapitałowo w Prowly od stycznia 2016 roku za pośrednictwem funduszu Internet Ventures, który wraz z agencją marketingu online Bluerank, zainwestował w spółkę 4,5 mln zł. W sumie z platformy Prowly korzysta już kilka tysięcy profesjonalistów z Polski, Europy i Stanów Zjednoczonych, a wśród nich członkowie zespołów PR takich marek, jak Deloitte Digital, IKEA, Spotify, National Geographic czy Allegro.