Travelplanet.pl obniżył w bardzo dużym stopniu koszty działalności, jednocześnie znacznie podnosząc przychody i ich rentowność. W porównaniu z grudniem 2001, sprzedaż w analogicznym miesiącu roku 2002 była wyższa o 1062%. W innych miesiącach ta nadwyżka wynosiła nawet do 500%. Tendencja ta została także utrzymana również w styczniu 2003, co świadczy o tym, że nie była ona przypadkowa.
Wartość sprzedaży Travelplanet.pl w roku 2002 wyniosła ponad 3,1 mln, co plasuje już spółkę w czołówce polskich biur podróży. Zarząd zakłada utrzymanie dynamicznego wzrostu przychodów co ma pozwolić w roku 2003 na przekroczenie 5,5 mln PLN ze sprzedaży usług turystycznych i pokrewnych.
Już w IV kwartale roku 2002 spółka była bliska uzyskania zysku operacyjnego przed amortyzacją, natomiast jak zapewnia prezes Travelplanet.pl S.A. Piotr Multan rok 2003 zakończy się przy utrzymaniu obecnego trendu w rozwoju firmy dodatnim EBITDA.