Prowly

Prowly to platforma B2B pomagająca budować publikę wokół marki czy firmy. Gwarantuje poprawę organizacji pracy osób i całych zespołów zajmujących się PR-em w firmach poprzez możliwość integracji procesu komunikacji z mediami oraz liderami opinii w jednym, intuicyjnym narzędziu. Z platformy korzysta już kilkuset profesjonalistów z Polski, a wśród nich członkowie zespołów PR takich marek, jak IKEA, Spotify, National Geographic czy Allegro. Firma rozpoczęła także sprzedaż międzynarodową i może pochwalić się pierwszymi użytkownikami z Wielkiej Brytanii, Belgii oraz Stanów Zjednoczonych. Prowly należy do European Tech Alliance i wraz z największymi gigantami technologicznymi z Europy (Spotify, BlaBlaCar, Deezer) wspiera Komisję Europejską w budowie strategii Jednolitego Rynku Cyfrowego (DSM).

www.prowly.com

Bieżące inwestycje w funduszu Internet Ventures FIZ

Zakończone inwestycje w funduszu Internet Ventures FIZ