Invia

  • Rok inwestycji 2008
  • Rok dezinwestycji 2016
  • Branża e-commerce, e-travel
  • IRR 46%
  • Kraj CEE
  • www www.invia.cz

Lider rynku e-travel w CEE oraz CIS

Spółka powstała w Republice Czeskiej w 2002 r. i zdobyła pozycję lidera na rynku turystycznym on-line w Czechach, na Słowacji i Węgrzech. Invia oferuje sprzedaż wyjazdów turystycznych, rezerwację hoteli oraz biletów lotniczych. Firma współpracuje z ponad 300 Tour Operatorami i oferuje ponad 8.000 pakietów turystycznych, przez co jej oferta jest najszersza na rynku. Portal Invia.cz posiada ponad 210.000 zarejestrowanych użytkowników, a każdego miesiąca generuje ok. 700.000 unikalnych odsłon. W czerwcu 2009 r. spółka dokonała akwizycji NetTravel.cz dzięki czemu uzyskała 60% udziału w rynku e-travel w Czechach i na Słowacji. W 2011 r. spółka dokonała akwizycji pakietu kontrolnego Travelplanet, polskiego lidera rynku e-turystyki, istotnie wzmacniając swoją pozycję na rynku polskim. W drugiej połowie 2012 roku spółka rozpoczęła ekspansję na posiadający ogromny potencjał wzrostu rynek rosyjski, gdzie rozwija swoją działalność w ramach projektu Travelata. Invia i TravelPlanet stale udoskonalają ofertę produktową i zwiększają konkurencyjność kanałów sprzedaży, współpracując jedynie z największymi tour operatorami oraz poprzez rozbudowaną ofertę ubezpieczeniową. Dzięki temu skutecznie budują zaufanie klientów oraz zwiększają udział w rynku w obecnej sytuacji rynkowej.

Bieżące inwestycje w funduszu MCI.TechVentures 1.0

Zakończone inwestycje w funduszu MCI.TechVentures 1.0